Bekijk hier de meest gestelde vragen:

BESTELLEN
HOE KAN IK ARTIKELEN BESTELLEN? In het winkelmandje worden alle gekozen artikelen verzameld. Wanneer je klaar bent met winkelen, klik op winkelmandje. Hierin vind je een overzicht van jouw bestelling. Je kunt wijzingen doorgeven en verder gaan met bestellen. Als je verder wilt winkelen klik je op verder winkelen en je bestelling wordt dan bewaard. Stap 1: Bij de eerste stap vul je je gegevens in zodat je verder kunt gaan met betalen. Je kunt ervoor kiezen dat jouw bestelling wordt onthouden zodat je bij een volgend bezoek altijd ziet wat je eerder hebt besteld. Eventuele opmerkingen kun je hier ook plaatsen. Je kunt altijd op de stap terug knop of het vorige klikken om wijzigingen door te geven. Nadat je akkoord ben gegaan met de algemene voorwaarden ga je naar stap 2. Je kunt op de stap terug knop klikken om wijzigingen door te geven. Stap 2: Bij de tweede stap kun je betalen. Geef door op welke wijze je wilt betalen en volg de aanwijzingen op het scherm. De betaling geschiedt via IDEAL. Nadat de betaling is doorgevoerd, kom je terug op onze website. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven email-adres. LET OP! Als u doorgaat naar stap 3 en de betaling niet afrond ontvangt u evengoed de order via email. De bevestiging kunt u dan als niet afgehandeld beschouwen. U zult geen artikelen ontvangen. WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD? Zodra het bedrag van de bestelling op onze rekening is bij geschreven, zullen wij de bestelling binnen 48 uur verzenden of zoveel eerder als mogelijk. KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ANDER ADRES LATEN BEZORGEN. Ja dat kan, wanneer u dat duidelijk bij de bestelling aangeeft. IS MIJN BESTELLING GOED DOORGEKOMEN? Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben. 1. Je hebt een foutief e-mailadres ingevuld. Controleer of jouw bestelling wordt vermeld bij mijn bestelling. 2. Je hebt de bestelling nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in jouw winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling af.
BETALEN EN GELDZAKEN
HOE KAN IK ONLINE BETALEN. Volg daarom de duidelijke aanwijzingen op het scherm totdat je weer terug komt op onze website. De betalingsbevestiging wordt op het scherm getoond en gemaild naar het opgegeven e-mail adres.
BEZORGEN
WAT ZIJN DE BEZORGKOSTEN? De bezorgkosten binnen Nederland zijn €5,95. Retour zendingen zijn altijd voor eigen rekening.
RETOURNEREN
KAN IK ARTIKELEN RUILEN OF RETOURNEREN? - Bent u toch niet tevreden over een artikel dan bestaat de mogelijkheid om het artikel binnen 8 dagen te ruilen of te retourneren. - De VERZENKOSTEN ZIJN ALTIJD VOOR EIGEN REKENING alsmede het verzendrisico voor retourzending zijn voor eigen rekening van de klant. - Artikelen, welke zijn afgeprijsd met 25% korting of meer, kunnen niet geretourneerd worden. - Voor retourenringen en/of ruilingen gelden de volgende voorwaarden: 1) Na bezorging van uw bestelling heeft u 8 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Na afloop van deze termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief. 2) De goederen dienen in originele staat te zijn, d.w.z. ongedragen, met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden. 3) Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen, ongeacht de reden van het retour sturen. 4) Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (excl. verzendkosten) binnen 5 dagen aan u overgemaakt worden of zoveel mogelijk eerder.
GARANTIE
Op ieder artikel zit standaard een wettelijke garantie. Mocht het aangeschafte product binnen deze periode gebreken vertonen dan heeft u recht op vervanging of reparatie van het product. U heeft geen recht op garantie indien: - de schade is ontstaan door opzet of nalatigheid - er sprake is van een verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage -kleding die gewassen of verwassen is. -studs die loslaten.
SERVICE EN CONTACT
WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN KLACHT HEB? In het contact formulier kun je klachten melden. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en aankoopdatum. Wij nemen dan contact met je op. De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de klachtenafhandeling. Wij houden je op de hoogte WAT MOET IK DOEN WANNEER IK EEN VERKEERD PRODUCT HEBT ONTVANGEN? Neem z.s.m. contact met ons op. Vul het contactformulier in en vermeld dat het gaat om een verkeerde bestelling. Wij nemen dan contact met je op.